Ada Supuwatha - අද සුපුවත - ජනවාරි 15 සඳුදා - දිව්‍ය පූජාවේ සියලුම කියවීම්



පළමු කියවීම / 1 සාමුවෙල් 15:16-23

16 එවිට සාමුවෙල්, ''නවතින්න, මේ රාත්‍රියේ සමිඳාණන් වහන්සේ මට වදාළ කාරණය ඔබට දන්වමි''යි සාවුල්ට කීවේ ය. ''කිව මැනවැ''යි සාවුල් කී ය. 
17 එවිට සාමුවෙල් මෙසේ පිළිතුරු දුන්නේ ය: ''ඔබ සුළු කෙනෙකැ යි ඔබ ම සිතූ නමුත්, ඔබ ඉශ්රායෙල් ගෝත්‍ර කෙරෙහි නායකයා කරනු ලැබුවා නොවේ ද? සමිඳාණන් වහන්සේ ඉශ්රායෙල්වරුන් කෙරෙහි රජකමට ඔබ අභිෂේක කළ සේක. 18 සමිඳාණන් වහන්සේ ඔබ පිටත් කර යවමින්, 'පව්කාරයන් වන අමලෙක්වරුන් විනාශ කරදමා ඔවුන් නැති වී යන තුරු ඔවුන්ට විරුද්ධ ව යුද්ධ කරන්නැ'යි ඔබට වදාළ සේක. 19 එහෙත්, සමිඳාණන් වහන්සේගේ අණට කීකරු නොවී කොල්ලය පිට කඩා පැන, සමිඳාණන් වහන්සේගේ ඇස් හමුවෙහි වැරදි සහිත දේ කෙළේ මක්නිසා දැ''යි ඇසී ය. 
20 සාවුල් පිළිතුරු දෙමින්, ''නැත, මම සමිඳාණන් වහන්සේගේ හඬට කීකරු ව, සමිඳාණන් වහන්සේ මා යැවූ ගමන ගොස් අමලෙක්වරුන්ගේ රජ වූ ආගග් ගෙනාවෙමි; අමලෙක්වරුන් ද සහමුලින් ම විනාශ කරදැමීමි. 21 එහෙත්, සෙනඟ විනාශ කළ යුතුව තිබූ දේවලින් ඉස්තරම් කොටස වන බැටළුවන් ද ගවයන් ද කොල්ලය අතරෙන් රැගෙන ගිල්ගාල්හි දී ඔබේ දෙවි සමිඳාණන් වහන්සේට පූජා කරන පිණිස ගෙනාවෝ ය''යි සාමුවෙල්ට කීවේ ය. 
22 සාමුවෙල් පිළිතුරු දෙමින්, ''හිමි තුමන්ට වඩා ප්‍රසන්න වන්නේ කුමක් ද? එතුමන්ගේ හඬට කීකරු වීම ද නැතහොත් දවන පූජා හා යාග පූජා ද? පූජාවට වඩා කීකරු වීම හොඳ ම ය. බැටළු තෙල් පිදීමට වඩා අවනත වීම හොඳ ය. 23 මන්ද, කැරලිකාරකම අනවින කිරීමේ පාපයට සමාන ය. මුරණ්ඩුකම රූප ඇදහීමට සමාන ය. ඔබ සමිඳාණන් වහන්සේගේ වචනය ප්‍රතික්ෂේප කළ නිසා උන් වහන්සේ ඔබ රජකමෙන් ඉවත් කළ සේකැ''යි කීවේ ය. 


පිළිතුරු ගීය : මම ගැලවීමදායක සමිදාණන් බව නුඹලා දැනගන්නහුය

8 නුඹලාගේ පූජා ගැන වත්, නිරතුරු මා වෙත ගෙනෙන දවන යාග පූජාවන් ගැන වත් මම දොස් නොපවරමි.
9 එහෙත්, නුඹේ පට්ටිවලින් ගොනුන් වත්, නුඹේ ගාල්වලින් එළුවන් වත් මට වුවමනා නැත. 

16 එහෙත්, දුදනා හට දෙවි තුමාණෝ මෙසේ වදාරන සේක:
''නුඹ මාගේ ආඥා කටපාඩමින් කියන්නේත්, 
මාගේ ගිවිසුම ගැන කතා කරන්නේත් කුමකට ද? 
17 මන්ද, නුඹ මාගේ අවවාදය නුරුස්සන්නෙහි ය; 
මාගේ වචනවලට පිටුපා යන්නෙහි ය. 

21 මේ සියල්ල නුඹ කෙළෙහි ය; 
මම කිසිවක් නොකීවෙමි. 
ඒ නිසා 'මාත් නුඹ වාගේ ම ය'යි 
නුඹ සිතුවෙහි ය. 
එහෙත්, දැන් මම නුඹට දොස් පවරන්නෙමි; නුඹට කරුණු පහදා දෙන්නෙමි.
22 මට පිටුපා යන්නෙනි, මෙය කල්පනාවට ගන්න; 
නැතහොත්, මම නුඹලා වනසන්නෙමි. 
නුඹලා ගළවන්නට කිසිවෙකු නොසිටිනු ඇත. 
23 ස්තුති පූජා පුදන තැනැත්තේ මට ගෞරව කරයි; 
මට කීකරු වන හැම දෙන ම මම සැබැවින් ගළවාගන්නෙමි.''

සුවිශේෂය /මාක් 2:18-22

18 වරක් ජොහන්ගේ ගො‍්ලයෝ ද පරිසිවරු ද උපවාසයෙහි යෙදුණාහ. එවිට සමහරෙක්, ''ජොහන්ගේ ගෝලයෝ ද පරිසිවරුන්ගේ ගෝලයෝ ද උපවාස කරති; ඔබේ ශ්‍රාවකයන් උපවාස නොකරන්නේ මන්දැ''යි ජේසුස් වහන්සේගෙන් ඇසූ හ. 
19 උන් වහන්සේ ඔවුන් අමතා මෙසේ වදාළ සේක: ''මනාලයා ඔවුන් සමඟ සිටිය දී ඔහුගේ ඥාති මිත්‍රාදීන්ට උපවාස කළ හැකි ද? මනාලයා ඔවුන් සමඟ සිටින තුරු ඔවුන්ට උපවාස කළ නොහැකි ය. 20 එහෙත්, මනාලයා ඔවුන් කෙරෙන් වෙන් කරනු ලබන දවසක් පැමිණෙයි. ඒ දවසේ දී ඔවුන් උපවාස කරනු ඇත. 21 තාන් රෙදි කඩකින් පරණ වස්ත්‍රයකට අණ්ඩයක් දමන කිසිවෙක් නැත, එසේ කළොත්, අලුත් රෙදි කඩට පරණ රෙද්ද ඇදී ඉරුම වඩා ලොකු වේ. 22 අලුත් මිදියුස පැරණි සම් බඳුන්වල වක්කරන කිසිවෙක් නැත. එසේ කළොත්, මිදියුසින් සම් බඳුන් පැළී, මිදියුසත් බඳුනුත් දෙක ම නැති වේ. නව මිදියුස දැමිය යුත්තේ නව බඳුන්වලට ම ය.''

Comments