''සමිඳුනි, ඔබ මාගේ සමිඳාණන් වහන්සේ ය, මාගේ සව් සම්පත ය. ඔබ හැර අන්කිසි සෙතක් මට නැත්තේ ය.''


පළමු කියවීම /1රාජාවලිය 19:19-21

19 මෙසේ එලියා එතැනින් ගිය විට ෂාපාත්ගේ පුත් එලිෂා ඔහුට සම්බ විය. එලිෂා ගවයන් දොළොස් බානක් පිටුපස හාමින් සිටියේ ය. දොළොස් වන බාන සමඟ එලිෂා සිටිනු ඔහු දිටී ය. එලියා ඔහු ළඟට ගොස් සිය සළුව ඔහු පිට හෙළී ය. 20 එවිට ඔහු ගවයන් අත්හැර එලියා පසුපස දුව ගොස්, ''මාගේ පියාණන් හා මෑණියන් සිඹ එන්නට මට අවසර ලැබේ වා! ඉන්පසු ඔබ පසුපස එන්නෙමි''යි කීවේ ය. ඔහු ද කතා කොට, ''හැරී යන්න; මම ඔබ නොවළක්වමි''යි ඔහුට කීවේ ය. 

21 එවිට එලියා වෙතින් එලිෂා හැරී ගොස් ගවයන් බාන රැගෙන මරා, ගවයන්ගේ වියදඬු දර වශයෙන් පාවිච්චි කර, උන්ගේ මස් තම්බා, මිනිසුන්ට දුන්නේ ය. ඔව්හු ද එය කෑවෝ‍ ය. පසු ව එලිෂා නැඟිට එලියා පසුපස ගොස් ඔහුට සේවය කෙළේ ය.

පිළිතුරු ගීය: සමිදුනි , අපේ උරුමය ඔබ වන්නේය 

1 දෙවිඳුනි, මම ඔබ සරණකොට ගතිමි. 
එබැවින් මා රැකගත මැනව. 
2 මම මෙසේ කීමි: 
''සමිඳුනි, ඔබ මාගේ සමිඳාණන් වහන්සේ ය, මාගේ සව් සම්පත ය.
ඔබ හැර අන්කිසි සෙතක් මට නැත්තේ ය.'' 

5 සමිඳුනි, මාගේ උරුමය හා ඉරණම ඔබ වහන්සේ ය. 
ඔබ, ඔබ පමණක් ම මා උරුම කොටස රක්නා සේක. 

7 මට උවදෙස් දෙන හිමි තුමන් හට තුති කරන්නෙමි.
රෑ යාම්වල දී මා සිත්සතන්හි නුවණ පහළ වන්නේ ය. 
8 හිමි තුමන් නිරතුරු මා අබියස තබාගන්නෙමි. 
මා දකුණු පස එතුමාණන් වැඩ වසන බැවින් මම නොසැලෙන්නෙමි. 

9 එබැවින් මසිත උදන් අනයි; 
මහද ප්‍රීතියෙන් පිනා යන්නේ ය; 
මා ගත සුරැකි ව ඇත්තේ ය. 
10 මන්ද, ඔබ මා පාතාලයෙහි නොරඳවන සේක; 
ඔබේ දැහැමි තැනැත්තාට ජරාපත් වීමට ඉඩ නොදෙන සේක. 

සුවිශේෂය / මතෙව් 5:33-37

33 '' ' දිවුරුම් කඩ නොකරන්න, සමිඳාණන් වහන්සේට නුඹ දුන් දිවුරුම ඉටු කරන්නැ'යි පැරැන්නන්ට කී බව ඔබ අසා ඇත. 34 එහෙත්, මම ඔබට කියමි, කොහෙත් ම නොදිවුරන්න. ස්වර්ගය දෙවියන් වහන්සේගේ සිංහාසනය බැවින් ඒ නමින් වත්, 35 පොළොව දෙවියන් වහන්සේගේ පා පුටුව බැවින් ඒ නමින් වත්, ජෙරුසලම මහ රජුගේ රාජධානිය බැවින් ඒ නමින් වත් නොදිවුරන්න. 36 එක හිස කෙසක් සුදු කරගන්න හෝ කළු කරගන්න හෝ ඔබට නුපුළුවන් බැවින් හිස නමින් වත් නොදිවුරන්න. 37 ඔබේ අදහස 'එසේ ය' කීම නම්, 'එසේ ය' කියා ද, 'නැත' කීම නම්, 'නැත' කියා ද වේ වා. ඊට වැඩිමනත් යමක් ඇද්ද, එය එන්නේ නපුරාගෙන් ය.''



Comments